Sjukling?

Hej..

Jag blev väckt vid 9.20 för de plingade på dörren, men jag fattade först inte att det plingade här (mitt rum är i hallen, 1,5 meter i från ytterdörren), men sen när de plingade en gång till så gick jag upp och öppnade. Det var en kvinna som skulle kolla på koppargrytan. Pappa och Emil hörde inte att det plingade för de satt och tittade på Bee Movie, med hemmabiosystemet på.

Jag var så torr i halsen, och kunde knappt prata med kvinnan. Fick iaf fram att hon kunde komma in, och sen fick jag lov att säga till pappa så han gick och pratade med henne :P Hon köpte den, så det var ju bra..

Var täppt i näsan när jag gick upp också, och en jädra massa slem i halsen. Börjar även få ont i bihålorna =/ Urk, jag har inte råd att vara sjuk, och inte tid heller..
Jag fyller för sjutton 20 år nästa vecka, då kan man inte vara sängliggandes.

Har iaf tagit en pronaxen, då jag fick huvudvärk också.

Pappa sa att han också känner sig krasslig, även farfar..

Ska kika lite på Laguna Beach, och sen vila lite tror jag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Råd att vara sjuk? Vad jag läst(och då antar jag bara), så jobbar du inget?

2009-02-16 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0