Snö i Skåne.

Hej!

Idag ställde jag klockan på 10, men vaknar inte förens 10.30. Kunde inte somna inatt heller, men vet inte hur länge jag låg vaken.
Måste ju upp 8.30 i morgon, eftersom att jag ska på ett möte. Vi får väl se hur de går att komma upp ;) Haha. Får be Camilla ringa och väcka mig, eller om jag ber dom väcka mig innan de åker. Vi får se..

Tog mig upp iaf och startade tvättmaskinen, sen hoppade jag in i duschen, satte igång torktumlaren och tvättade lite till :P
Sen har jag kikat på veckans avsnitt av 90210. Lite surt att de inte var One Tree Hill och Gossip Girl igår..

Jag var nyss ute för att kolla om jag kan hitta Lakrits, men icke. Han har varit borta sen i går morse, men Camilla sa att han kunde vara instängd någonstans, men han brukar alltid dyka upp efter ett par dagar, men vi får hålla lite utkik.

Vi har iaf fått snö i Skåne nu..



Det började snöa i måndags e.m så då tittade jag ut och så: Men vad fan är de här nu då? Och då sa pappa: Det är ju snö, men de har väl du aldrig sett föut?

Haha, nej inte alls. Jag är trött på skiten. Hata snö ;)

Vi är ju bortbjuda på alla <3-ns dag, så då kollade jag igår om jag kunde hitta någon röd topp att ha till mina jeansleggins, men hittade inget..
Dock kom jag på att jag har en rosa topp som jag nog kan ha ;P

Frågade tjejen som stog i kassan på Vero Moda om man kunde ha en topp/tröja till jeansleggins, så man inte alltid måste ha klänning/tunika, och de tyckte hon att man kunde eftersom att det är fickor på dom. Men Camilla tycker inte det. hahah. Men jag sa att antingen får hon titta bort när jag har de på mig, eller så får jag använda de när hon är på jobbet ;) Haha, nej men de var nog mest skämt.

Ska kika på ett avsnitt av Mia och Klara nu..

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Paula

jag brukar alltid ha ett långt linne till mina jeansleggins. alltså att det täcker där fram men att man kan se att det är fickor därbak :)) det är ganska smart! ;D

2009-02-11 @ 19:46:36
URL: http://paaulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0