Update.

Hej!

Har pratat med Fred idag. Och då fick jag två produkt nycklar, men ingen funkade. Så i morgon på f.m. så kommer han och hämtar den.. Har jag tur får jag tillbaka den på kvällen.

För att han frågade mig om det var någon här hemma i morgon, så jag sa att jag är hemma, men att pappa är i Värmland. Så jag sa att jag har ju inget körkort, men då sa han: Men det har jag, hah. Sen sa han: Ja, men då lär vi ju fixa datorn innan han kommer hem. :P

Vid 14 var jag såå trött, så jag gick och la mig ;) Vaknade vid 15.35 så då gick jag upp.
Har tittat på tv typ hela kvällen. Är ju skit tråkigt att sitta vid någon annans dator. ;)

Tänkte strax hoppa i säng så jag orkar gå upp vid 09 i morgon.. Har för mig att jag skulle göra något mer, men jag minns inte :P

Vet ni vad, jag skulle egentligen varit född idag den 24:e. Men jag höll mig kvar 3 dagar till ;)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0