15 feb.

Hej..

Blev väckt lite efter kl 10 idag. Så det var bara att pallra sig upp, då en tjej som heter Anna skulle komma 10.30 för att kastrera Junior och vaccinera honom.

Först fick han lugnande, och då ville han inte ligga kvar hos Camilla så han hoppade nerpå golvet och började busa med Dumle, men sen såg jag att Dumle satt på vardagsrumsgolvet själv, så jag letade efter Junior och då hade han somnat bakom soffan, hehe.

Nu är han lugn. Han orkar knappt röra på sig. Men det är ju inte så konstigt heller. Han skulle börja piggna till sig i morgon.

Jag sitter och väntar på att vi ska åka till något Outlet, och sen hem till farmor och farfar.

Igår så gick vi härifrån vid 18.20, så var där runt 18.30. För de fick lov att skjuta tiden 30 min, för att de skulle hämta dottern, och hennes kompis.

När vi kom dit så gick vi först en fördrink, och sen något att tugga på tills maten var klar.
Maten var riktigt god. Fläskfilé som legat i marinad i 24 timmar, och de låg i en ungnsform (stavning?), med champinjoner och lök. Sen var det typ någon sås som allt de låg i, och sen fick vi pressad potatis, och grönsaker med fetsost i. Jag åt alldeles för mycket, men det var ju så jäkla gott.. Hann precis äta klart innan Melodifestivalen började.

Så då följde jag med Anna och hennes kompis Karro in på Annas rum, och tittade på MF där.
Måns var bäst. Men Lili och Sussie var också bra..

Efter MF så började en film som heter "The Perfect man". Med Hilary Duff. Jag har sett den förut, men den är ganska bra.

När den var slut så gick vi ut till de andra. Vi började bossa med musiken så de fick inte lyssna på så mycket 80-tals musik, hahah. De hade spotify, så de fanns mycket att välja på. Pappa ville bestämma musik hela tiden, hahah. Men sen fick han bara lyssna ca 1 min på de låtarna han ville höra ;)

Jag, Anna och Karro spelade Buzz en liten stund också. Det var ganska roligt, men jag hann inte spela klart för vid 01.30 så ville de andra gå hem så då följde jag med för jag hade lite huvudvärk.

A och K ska ha gemensam 18-års fest i mars, så de bjöd mig :) Roligt att träffa lite nytt folk. Det kommer mer folk än vad Annas mamma tillåter ;) Hahah, men de ska vi inte säga till föräldrarna.

På tal om något annat, är det ingen som ville ge mig ca 3400 kr? *blink, blink*
Jag vill ha denna:

"Ultralätt mini-PC från Acer med en 9,9" skärm. Perfekt för den som vill en smidig dator att bära med sig överallt. Tre USB-ingångar, för bra anslutningsmöjligheter. 1 GB RAM-minne och 160 GB hårddisk som passar bra för vanligt vardagsbruk."

Sitter och lyssnar på denna låten nu:



Lili & Sussie - Oh mama. Från 1987.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0