Three weeks left.. ^^

Hej..

Igår så väckte pappa mig kl 10, men kom inte upp förens 30 min senare. Åt frukost och gjorde mig i ordning, sen vid 12 så gick jag ut då jag skulle till frissan. Men först inom affären ;) Hahah.

Frisören var väl inte sådär jätte duktig. Men det blev lite kortare där bak, annars inte någon större skillnad. Luggen är alldeles för lång, så Ann-Sofie ska få fixa till den nästa vecka.

När jag var på väg hem så ringde mamma, och sen när jag kom hem så ringde jag och pratade med Bea, och sen till Camilla för att höra om vi skulle iväg och simma. Men hon visste inte..

När Emil och Camilla kom hem strax efter 16, så pratade vi med Emil och berättade att vi skulle iväg och simma, och att han måste gå in i omklädningsrummet själv. Då bröt han nästan ihop :P Haha.
Men vi kom iväg efter vi ätit middag, och först gick jag in och bytte om, sen när Emil såg att jag var i simhallen, så gick han in och bytte om, men han vågade inte gå igenom duscharna, så en manlig badvakt följde med honom, och till slut kom Camilla också.

Simmade 200 meter, 8 längder alltså. Sen var min rygg helt slut, hahah. Jag är inte gjord för att simma ;)

Vi badade lite, och sen upprepade vi samma sak igen. Först jag, sen Emil och Camilla..

Var hemma efter 20.30, och då hade jag sprungit in på affären också.

Pappa var på hockey på kvällen, och de vann med 7-1 tror jag. Helt sjukt att juniorerna går in och vinner alla matcher, när proffsspelarna bara förlorar.

Vid 01 satt jag och tittade på tv med pappa, men jag kände mig så illamående så gick och la mig ist. Trodde att jag skulle svimma och spy på samma gång =/

10.45 blev jag väckti dag, men 11.20 hade jag fortf inte gått upp, haha. Pappa tyckte att jag skulle gå upp för han skulle åka 11.45. Han skulle göra lite saker innan jobbet..

Jag satte mig framför tv:n en stund och kikade lite på en film, innan jag åt frukost.
Sen har jag inte gjort så mycket mer. Bara myst med Junior och bäddat sängen.

Jag vill åka till Malmö i helgen, för jag ska lämna tillbaka en klänning som jag fick av Bea förra veckan. Den satt inge bra alls =/ Tråkigt, för den är snygg och jag tänkte ha den på my party ;)


Så ser den ut..

Kan lägga in någon bild ifrån den 4 feb också:


Provade min nya klänning som jag visat bild på förut.


En dragkedja där bak :P


Min nya topp i från Only, och mina nya jeansleggins :)

Vet ni vad?

Om precis 3 veckor får jag gå på systembolaget :D Såå jävla härligt. Alltså 3 veckor tills min 20-års dag.

Och ni skulle bara veta vad jag och Bea gjorde häromdagen ;) Hahah. Nej, det får ni veta om några månader..

Ska se music and lyrics nu.

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0