24 februari.

Hej!

Kan ni gissa vad som hänt idag?

När jag startade min dator så kom jag inte in i windows =/ Så nu funkar inte det. Fred (han som fixade min dator) la in Windows Vista Ultimate på min dator, som egentligen ska ha Windows Vista. Så jag kan inte använda min produkt nyckel som står under datorn, så jag kommer inte in i den nu.

Pappa är ju i Värmland, och inte hemma förens i morgon, så förhoppningsvis kan han ringa Fred då och säga att jag måste ha en produkt nyckel..

Säger bara att det är en jäkla tur att jag beställt en ny dator. Då ska min andra bärbara få vara ett tag, eftersom att det bara blir krångel..

Gick upp vid 8 idag. Hjorde mig i ordning, och vid 8,40 gick jag till affären eftersom att det är fettisdagen idag.
Så jag åt en semla och ett äpple till frukost, haha.
Vid 9.30 kom farmor och farfar, sen åkte vi strax efter 10.

Det gick bra på arbetsförmedlingen, och min handläggare är väldigt trevlig och verkar bra.
Var hemma strax efter 11, så då fikade vi och sen åkte farmor och farfar igen.

Tänkte strax kika på Andra Avenyn. Lånar Camillas dator, så tänkte passa på att titta på det medans det är lugnt här hemma ;)

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0