Fullt upp.

Hej.

Nu sitter jag vid min rosa dröm ;) Hahah.

Min farbror kom och hämtade mig och pappa vid 12.50. Vid 13.30 var vi utanför deras jobb, så jag ringde till farfar och frågade vart dom var, så då kom dom efter 1 minut.
Vi var lite tidiga till stationen så jag satt kvar ett tag, men sen gick jag och kollade perongen, och då stog de nr 7. Men när jag kom dit så skulle det gå ett tåg därifrån 14.22, så kollade på perong 6, och då stog det Ggb så då gick jag dit, men då skulle tåget åka till Gbg och inte tvärtom. Så när jag gick ner för att kolla igen vilken perong, men då kom farmor och farfar och sa att de ändrat till 1:an så jag och farmor fick skynda oss dit, och då var Bea redan ute när vi kom..

Så vi gick till bilen där farfar var. Lastade in väskan sen drog vi till Malmö. Fixade en sak, och sen åkte vi hem. Eller först inom Tores för att hämta min dator..

Vi fikade lite och jag fick öppna en present i från Bea. Det var en drink bok :D I morgon ska vi köpa grenadin och grädde. Någon som vet vad man kan göra för god drink utav det?
Jag och B älskar Rosa Pantern, men man ska ha i Licor 43 och det är svin dyrt. Men men..

Vid 16.30 drog vi till Ystad och handlade lite inför helgen, och sen hem igen.
Jag värmde mat och sen åt jag, Bea och Emil, och Camilla körde till Malmö.
Hon ringde och sa att hon inte kommer hem innan hon hämtat pappa, så de är hemma ungefär vid 22.50.

Nu ska vi datanördar kanske vara sociala med varandra ;)

So long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0