10 februari.

Hej..

Ställde klockan på 10 idag för jag visste inte om jag skulle hämta Emil efter skolan eller inte. Tänkte även tvätta, men så blev de inte, haha.

Startade datorn, kelade med katterna och lite så. Och jäklar vad de gick runt och gnällde. Maten var slut, så de var därför. Men vid 11.30 så gick jag till affären, så handlade kattmat och risgrynsgröt och lite sånt. Även lipsyl, men de hade inte det ljusblå jag alltid köper, så fick ta de mörkblå men de lukat inge gott..

När jag kom hem så hann jag knappt hälla i kattmat innan katterna åt.

Sen satte jag mig och åt frukost. Satt vid baren..



När Dumle såg min smörgås så hoppade han upp i mitt knä och tryckte in klorna i ena låret, jag försökte putta ner honom, men de var inte så lätt. Ont gjorde det iaf. Och han blev livrädd när jag sa till honom, haha..

Junior har lekt rövare efter att han fick mat. Den katten är både högt och lågt. Bokstavligt talat.

Har kikat lite på MTV och ZTV, även sett ett Desperate Housewives avsnitt.
Men snart ska jag gå och byta om för vi ska åka till Svedala, och kolla på en sak på Nilssons Möbler, sen till Burlöv. Center. Jag ska lämna tillbaka en klänning, och in på Vero Moda en snabbis.

Uppdaterat ikväll..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0