The day.

Hej!

Var inte hemma förens vid kl 22.30. Seeent.
Men det var en jäkla massa bilköer, och bara det tog typ 25 min.

Vi åkte vid 17, för att vi skulle lämna Emil och Camilla vid pulkabacken, men sen blev vi lite tidiga innan vi skulle hämta Anna, så kom på att jag glömt min mobil, så åkte och hämtade den. Sen när vi åkt en bit till, så kom jag på att jag skulle ha hockey biljetterna med mig ;) Hahah, så det var bara att vända igen..

Grannarna mitt emot oss stog i sin trädgård, och undrade vad vi höll på med tror jag (pratar danska = jag fattar nada), men pappa sa att jag hade alzheimers, haha.

Vi hämtade iaf upp Anna, och sen åkte vi till Skurup och hämtade min farbor Micke. Sen in till Malmö. Var där vid 18. Stog och väntade på Peter i typ 30 min, men sen gick jag och Anna iväg, och handlade choklad och dricka åt mig, och sen gick vi och satte oss. Rad 2 satt vi på. Alltså precis nere vid rinken, och i "hörnan".
Det var en väldigt spännande match. Det bråkades en hel del där vi satt, och de flög in i kanten, så vi ryggade tillbaka och trodde att dom skulle hamna på oss, hahah.

Pappa drömde inatt att matchen slutade 2-2, så han var lite besviken när han vaknade, hahah.

Hur tror ni matchen slutade?
2-2 såklart. Haha. Men Malmö vann på straffar. 17-åringen fick skjuta sista straffen, och då åkte den in i mål. Men före straffarna så fick de fortsätta spela i 5 min, för att ett lag var tvunget att vinna.

Det var ett grymt drag, och folk stampade så vi satt och hoppade på stolarna, hahah..
En rolig kväll har det varit iaf :)

I morgon ska vi lämna in den ena bilen, då den ska lagas, sen vet jag inte vad vi ska hitta på.
Jag vill fortf in på Gina Tricot, för jag behöver en klänning till den 28:e.

Tror att jag ska hoppa i säng nu om Dumle tillåter.
Han ligger bredvid mig och sover just nu..

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0