09-01-16 Skolan.

Hej!

Idag var jag tvungen att gå upp vid 07. Vaknade 6.40, och trodde att klockan var 7.15 och att mitt alarm inte ringt, så jag tände lampan och var nästan på väg upp, när jag såg att jag kunde ligga kvar en liten stund till.

Katterna måste ha fått upp min dörr på något sätt för jag är helt säker på att jag stängde den när jag la mig. Men när jag vaknade så låg Dumle nästan på mitt huvud. (Han brukade jämt ligga inne hos pappa förut, men inte längre.)
Sen gick han iväg och då kom Junior, och la sig där ist och var jätte kelig.

Tog mig upp iaf, men jobbigt var det.

Har alltså varit med Emil i skolan mellan 8-13. De har lärt sig lite om vatten, räknat matte, haft lite engelska, massage och skattjakt.
Vi har även ätit såklart. Spaghetti och köttfärssås var det. Mums. Emil hade ingen lust att vänta på mig, men jag tvingade honom att stanna ;) Hähä.

Vid 13 så gick vi till Tores Allköp för att handla lite fika. Donuts, kärleksmums, vindruvor och en varsin choklad bit fick vi med oss hem.

Jag kollar lite bloggar och så, men tänkte strax börja kika på Beverly Hills. 4:e säsongen nu.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

"Tores allköp" haha kul namn! Själv är jag stamkund på Bettans Livs! Jättegod mjukglass på somrarna:)

2009-01-16 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0