090112

Hej!

Somnade inte förens runt 03-04 inatt heller. Och sen hade jag ställt klockan på 8.30, men tydligen hade jag stängt av den i sömnen, så pappa väckte mig kl 09.

Tog en snabb dusch och gjorde mig i ordning, så vi kom iväg lite efter 10.
När vi kom till arbetsförmedlingen, så fick jag prata med en gubbe, och ändrade min adress till en C/O adress, och sen sa han vad min handläggare heter, men att hon var i Sälen och åkte skidor så hon skulle inte vara tillbaka förens nästa vecka, och då skulle hon kalla mig till ett möte.
Blir nog bra..

Sen åkte vi bort dit där Camilla jobbar och pratade lite med henne. Berättade hur de gick, och sen hittade hon ett nummer till ett Särskilt boende, så ja har ringt dit idag och frågat om de behöver timvikarier, men hon jag pratade med sa att jag skulle skicka iväg ett mejl där jag beskrev mig själv lite grann.. Så vi får väl se vad som händer..

Vid 13 åkte pappa till jobbet, så då var jag själv fram tills lite efter 16, så då kom Emil hem och Camilla åkte iväg på fotvård.

Har chattat med Bea. Disskuterat tatueringar och så. Sökte lite på google också och fann något riktigt fint. Så i morgon blir det att beställa tatueringstid :) Ska bli såå roligt :D Nr 5 och 6 kommer göras då. Vad och när får ni se när de är klart. Dock är de väntetid så det är några månader kvar..

Har inte gjort så mycket mer idag. Tänkte börja kika på Beverly Hills nu iaf. Kan ju iaf inte somna så kan lika gärna kika på det.

Återkommer nog i morgon.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0