090113

Hej!

Nackdelen när pappa jobbar eftermiddag är att han väcker mig, haha. Jag var såå trött när klockan ringde, så jag somnade om till typ 11. Så då var jag tvungen att gå upp..

Fattar inte hur jag ska komma upp kl 07 på fredag. Ska ju vara med Emil i skolan.

Har inte gjort någpt spec idag. Eller jag har ringt och bokat tatueringstid ;) 3 timmar har jag och Bea på oss tillsammans. Min kommer nog inte ens ta en timme. För den kommer bli mindre än min fjäril på skuldran.

Någon i från Tupperware är här nu, så hon och Camilla sitter och pratar lite, och Emil är rastlös och undrar när vi ska fika, haha.

Händer inte så mycket i mitt liv just nu, därav inga spec intressanta inlägg, men man kan ju hoppas att någon trycker ett jobb i händerna på mig snart ;)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0