090121

Hej!

Har precis ätit frukost, och medans jag plockar undan så står mitt té på "baren", och när jag inte ser så hoppade katten upp dit. Så vet inte om han har haft sitt huvud i min kopp, så för att vara på den säkra sidan gjorde jag nytt :P

Camilla ringde och väckte mig vid 10.30 för at vi bestämde det igår, men jag fattade inte vad det var som lät först, men sen fick jag hoppa upp och svara.
Men jag brukar gå och lägga mig igen, hähä. Tänkte dock bara sova en timme till, så jag trodde att jag ställt alarmet på 11.35, men hade ställt de på 12.35. Dock vaknade jag 11.50. Men Junior var kelig, så låg kvar ett tag till.

Har duschat och satt på en tvättmaskin, så jag har lite rena kläder och så.
Innan jag började platta håret så brännde jag lite av handen, så nu svider det som attan.

Om lite mer än en timme så kommer pappa och Emil hem. Så då får jag lite sällskap, men det är faktiskt ganska skönt att vara själv.

I måndags så ringde farfar och väckte mig vid 10.45, han hade hittat ett sjuksköterske jobb, bara det att jag inte är sjuksköterska, men de verkade inte han fatta. Orkar inte med att de tjatar hela tiden, så får säga till dom nästa gång.
Sen vid 11 ringde Camilla för att väcka mig, och berättade att Emil blivit lite ledsen för att han troligtvis behövde stå och vänta på pappa en stund innan han kom och hämtade Emil.
Så jag sa att jag går till skolan och möter honom så behöver inte pappa stressa i från jobbet. Men Emil kom ut samtidigt som pappa kom :P

Igår när jag gått upp så satte jag mig och letade lite jobb. Hittade 3 stycken som jag sökte, så hoppas kan vi ju göra iaf.
Annars hände det inte så mycket mer.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0