090122

Hej.

Vi simmade 200 meter, vilket är 8 längder. Så efter det var jag trött i ryggen, haha. Inte van att simma ju. Men man kan ju börja lite försiktigt och öka på med fler längder sen.
Ann-Sofie kanske ville med och simma nästa gång :) Blir nog roligt.

Har inte gjort så mycket mer. Bara suttit här framför datan och kikat på Beverly Hills..

I morgon ska jag gå och hämta Emil på skolan kl 13. Ska kolla mitt konto i fall jag kan köpa något fikabröd också. Vi har semlor hemma, men jag vet inte hur grädden är. Får kolla innan jag går i morgon, för isf går jag lite tidigare.

Sen när pappa kommer hem så ska vi åka till Skurup (10 min med bil), för jag vill in på Vero Moda. Vill ha ett par jeansleggins eller vanliga svarta. Får se vad de har. Pappa sa att jag får låna pengar av honom. Har 120 kr i tillgodo kvitto iaf som jag kan använda.
Vid 21.30 kommer ett par grannar till oss. Vi ska ha ost bricka och de ska väl dricka lite vin och så. Själv ska jag dricka cider, så det ska vi åka och fixa i morgon också.

På lördag är det ju Disney on Ice :) Men före det ska vi in på Ikea. För jag ska köpa en sak att ha i knäet som jag sen kan sätta datorn på, även ett överkast och en filt. Det är grymt mycket katthår i min säng. Vilket inte är så mysigt. Katterna ligger jämt i min säng. Så därför är det bra att ha ett överkast. Sen kommer de inte få sova i min säng på nätterna heller. På dagarna tycker jag att det är lite kallt, så jag sitter alltid under täcket, haha. Därför är det bra med en filt ist.

Dumle ligger bredvid mig nu. Han tvättar sig, men han är så trött så han orkar inte ha ögonen öppna, haha.

Ska se ett till avsnitt av Beverly Hills, sen lär jag sova :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0