090128 & 090129

Hej!

Igår så var jag och hämta Emil i skolan, som jag lovat att göra denna veckan. Så fick lov att gå upp vid 10.30, för att hinna duscha och lite så innan..

På e.m. så åkte vi till farmor och farfar. Vi skulle ju äta jästa pannkakor hos dom. Det var sååå gott. Tror jag åt 11 st. (Inte lika stora som vanliga pannkakor, men mycket mer mättande). Camilla åt en, haha. Dock vet jag ju varför, men ändå.
Jag var så jäkla mätt efter, så jag orkade knappt röra mig.
Vid 19.10 så åkte vi mot Ystad, då pappa skulle kolla på ett hemmabio system, han tyckte att det verkade bra så han köpte det..
Han kopplade ihop de två största högtalarna, och la i en skiva i dvd spelaren, och jäklar vilket ljud. Då är det fortfarande 3 eller 4 högtalare till som inte var inkopplade :P Haha.
Sa till Camilla att hon kan nog sjunga kareoke (stavning?). Men pappa sa att han nog kommer skrämma bort grannarna med de ljudet, haha. Ingen idé att någon klagar på ljudet ändå för pappa är ordförande ;) Hahah.

Idag blev jag väckt vid 9.45, så gjorde mig i ordning, och sen åkte pappa och jag till banken. Fixade telefon bank, ett sparkonto, och flyttade över mitt konto till denna "byn". Så att jag för informationen här ifrån och inte i från Falun..

Sen åkte vi till Skurup, för att pappa skulle ha lite sladdar. Och sen hem igen.

Vid 13 gick jag och hämtade Emil i skolan, och nu sitter han och räknar matte.

Vi ska strax äta, och när Camilla kommit hem så ska vi åka och leverera Tupperware, och sen in på någon möbelaffär tror jag om inte pappa ångrat sig. Han hade någon idé om att bygga en tv-bänk ist för att köpa, men vi får väl se.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0