3 januari - 09

Hej!

Måste be om ursäkt för ännu sämre uppdatering. Men jag är inne i en Beverly Hills period, så de är nästan det enda jag gör när jag sitter framför datan.

Idag gick vi upp strax efter kl 12, och då åt vi frukost och lite så. Sen vid 14.30 drog vi till Ystad, då vi skulle inom Ö&B, och sen skulle vi se på bio. LasseMajas detektivbyrå - Kameleontes hämnd.
Ganska okej faktiskt, haha.

Sen åkte vi hem och fixade lite mat, och sen har jag bara tittat på Beverly Hills ;) Har typ 4 avsnitt kvar av säsong 1 =( Vill ju se meeer. Men men.

I morgon händer inget spec. Tror pappa ska iväg på hockey, och Camilla sa att hon skulle iväg på demo. (Tupperware).
Så jag och lillebror blir nog själva någon timme. Men det gör ingenting.

Har ju lite bilder att lägga upp, men de får bli en annan dag. Nu ska jag se klart på Beverly Hills.

Btw, så kan jag inte förstå att mina läsare ökar när jag knappt skriver?

Over and out!

Kommentarer
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 23:16:44
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0