Fredag 09-01-30

Hej.

Vaknade kl 10 idag, så gick upp och ringde Camilla för att berätta att jag var vaken. Jag skulle hoppa in i duschen, och hade hon ringt när jag duschade så hade pappa vaknat. Och det hade inte varit så bra eftersom att han jobbat natt..

Åt frukost, och gjorde mig i ordning, sen gick jag till Emils skola och hämtade honom, sen förbi affären för att köpa fika.

När vi kom hem hade det kommit post till mig, så tog in den. Och det var en klänning i från Bea. :) Dock satt den inte nå bra så  för byta till en annan ist. Lite tråkigt då den är snygg. Men men.. Gina Tricot har ganska mycket, så något annat borde det finnas..

När vi kom innan för dörren så ringde pappas väckarklocka, så efter en stund var han uppe. Jag och Emil satte oss och fikade, sa även till pappa att det finns till honom också :P

Sen någon gång gick pappa med Emil till en kompis, och när Camilla slutat jobbat hämtade hon upp mig och pappa för att vi skulle åka till Svedala. En tv-bänk stog på inköpslistan. När de väl hittat en (efter 1 timme), så visade det sig att den var slut. Så jäkla typiskt. Men de skulle beställa hem en, så om 2-3 veckor får vi hem den. Även då kan vi få upp det nya hemmabiosystemet, så pappa får helt enkelt vänta ett par veckor..

Nu väntar vi på mat. Potatisgratäng, kött och bea sås. Kommer bli riktigt gott, för nu är jag hungrig. Ska dricka cider till det ;) Finns några burkar kvar. Jag dricker ju inte öl :P

När pappa var till affären så köpte han hem lite gott att äta i kväll och coca cola :D Mumms..

Btw, är det bara jag som tror att det är måndag/tisdag idag?

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0