Helgen..

Hej!

Sitter och chattar lite med Ann-Sofie, ang piercingar då hon och min faster (kan man säga, är pappas brors fru), har varit och piercat sig i helgen.

Har även kikat på lite resor. Turkiet i augusti alltså ;) Haha. Inte ska vi då åka någon annanstans iaf. No way ;)

Annars idag har vi inte gjort så mycket mer.

I fredags var Katarina och Peter här. Även en av deras söner som är ett år äldre än Emil. D.v.s 9 år.
Vi hade ostbricka, och det var såå gott. Jag drack cider och de andra vin. Efter någon timme kom deras dotter Anna som fyller 18 i mars. Så då fick jag lite sällskap och nåhon att prata med, haha.

Var även in på den där så kallade Vero Moda butiken i Skurup. Det var lite blandade märken där inne, så den är fristående sa dom. Köpte iaf en svart klänning med långa ärmar för 165 kr. Den hade kostat 330 kr.

Igår så var vi först in på ett köpcenter då jag skulle lämna tillbaka en tunika på Vero Moda, som jag köpte för en del av mitt presentkort, till min förvåning så fick jag pengar tillbaka och inte tillgodokvitto, så det var bra.
Sen åkte vi till Ikea, där jag köpte en sak som man kan ha i knäet och sen sätta laptopen på. Mycket bra. Datorn blir så varm under och då bränns det på benen om man har den på dom.
Sen köpte jag ett mörkblått överkast, och en klädvårdsrulle.

I morgon ska jag och pappa in till Ystad en sväng. Jag vill in på Ö&B för de har filtar för 29 kr. Ska även ha lite annat smått. Har 335 kr i plånboken nu ;) Haha. Minus 65 kr på kontot, och lön på tisdag :D

Nu ska jag kika Beverly Hills..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0