Jag, nattmänniska? Neeej inte alls ;)

Hej, jag har blivit världens nattmänniska. Kommer nästan aldrig i säng före 03. Fattar inte hur jag ska kunna komma upp den dagen jag har ett arbete att gå till.
Har hittat massa jobb på arbetsförmedlingen nu, som jag ska försöka sätta mig och rensa bland i morgon, och sen skriva lite personliga brev och så.

Ikväll har vi som sagt haft gäster. När jag såg dom så kände jag igen dom på en gång :P

Blev väckt kl 09 av Bea i morse, och det finns inget värre än att bli väckt den tiden, så efter hon skickat ett par sms så stängde jag av mobilen, haha sorry Bea. Men jag somnade inte förens efter 04.

Är nog bäst jag går och lägger mig nu, för man vet aldrig när man blir väckt.

Btw, så ska Emil fråga på måndag om jag får vara med i skolan på fredag :) Så efter han slutat på fredag så går vi hem. Antar att det kommer ta ca 30 min. Går nog inom affären och köper med oss lite gottis ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0