Jävla vik.förmedling.

Hej!

Idag kom jag faktiskt upp 10.30, haha. Ska ju iväg och hämta Emil i skolan om en stund..

Pratade nyss med mamma, och hon berättade att hon hade fått in sin löne spec på internet. Och det hade även jag fått. Självklart fattas det pengar även denna månaden. JAG BLIR GALEN. Kan inte den där jävla vikarieförmedlingen göra rätt någon gång. Jag är fan inte ens i Falun. Ska ringa och skälla ut han som har hand om hemtjänsten, och sen får jag gå upp tidigt på måndag och ringa till hans chef.

Detta förstörde min dag. Så jävla arg. Det är endå 1300 kr som fattas, och som jag är i behov av. Har ju inget jobb här.

Nu ska jag klä på mig och gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0