Let´s Dance.

Hej!

Vilken helvetsnatt det har varit. Jag kunde inte somna, även fast jag var trött. Självklart skulle Dumle ligga uppe på min kudde också, men icke sa nicke. Det räckte med att han låg på min kudde när jag kikade på Beverly Hills. Jag fick knappt plats med mitt huvud på kudden.
Men iaf när jag skulle sova så la han sig på min mage ist. Tungt. Fick kasta ut honom till slut, men han blev insläppt igen, för han skrek.
Somnade inte förens efter 05.

Gick upp vid 12.20, men la mig och läste i 40 min, innan jag åt frukost.

Sen efter 14 gick pappa upp, och vid 15.20 åkte vi och hämtade Emil på fritids.

Sen dess har vi inte gjort så mycket. Bara kikat på ett sjukt program på Tv4 Komedi. Helt galet, men roligt.

Har inte så mycket mer att skriva ;) Återkommer möjligtvis senare.

Just det, är de någon mer än jag som ska kika på Let´s Dance ikväll?

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morgan Alling var bäst!

2009-01-10 @ 19:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0