Måndag 26/1 - 09

Hej.

Pappa väckte mig kl. 9.30 idag, så det var bara att ta sig upp. Kastade in mina sängkläder i tvättmaskinen och bäddade sen sängen, för att jag inte vill ha katthår på täcket. Men medans jag höll på att lägga på överkastet så kommer Junior och sätter sig på sängen, så till slut fick jag be pappa hålla honom tills jag var klar, haha.

Tog sen en dusch, drog på mig min nya klänning, fixade håret och åt frukost. Sen åkte vi till Ystad. Först in på Ö&B. Jag köpte en filt, hårspray, tandborste och tandkräm, lite choklad och tuggumi. Haha.
Sen åkte vi till Euronincs och Elgiganten. Pappa är ute efter något till sitt hemmabiosystem, men jag har inte riktigt fattat vad.
När vi var klara så körde vi till Camillas jobb, och fikade och sen hem igen.

Slängde in sängkläderna i torktumlaren, och sen kunde jag bädda sängen ordentligt. Så jäkla skönt att katthåren är väck i från sängen. Kanske man kan sova utan att få katt hår i munnen och ögonen.

Camilla kom hem efter 17, så då lagade hon mat. Jag blev så jäkla mätt så jag trodde jag skulle spricka. Äter alltid för mycket. Inte bra.

Jag och pappa pratade om arbetsförmedlingen hem, och sa att det var konstigt att de inte hört av sig än. Men talar man om trollen.. så låg det ett brev i brevlådan. Ska dit om 2-3 veckor. Kan vi hoppas på att någon gett mig ett jobb tills dess? Har sökt 3 sommarjobb på 3 olika sjukhus, och sen har jag sökt jobb på pappas jobb. Håll tummarna.

Har kollar lite resor idag också. Vi bodde ju på ett hotell som heter Gallion förra året, och ärligt talat så lutar det åt de hotellet i år också. För det är billigast. Kostar 8.800 kr för två personer i två veckor i från Malmö. Billigare kan man inte få det. men isf ska vi inte ha halvpension, för vi vill slippa äta på den restaurangen. Men vi får väl se när det börjar närma sig att boka.

Ska kika runt lite på internet nu.

Btw, GRATTIS Martina på 20-års dagen.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0