Natti!

cissi om Onsdag 090114:

Lyssnar du inte på någon annan musik än av sånadär typiska idolkillar?

Svar: Jo, då det finns annan musik jag lyssnar på också. Ex. Lady Gaga, Katy Perry, Leona Lewis, Rihanna m.m. Lyssnar mest på det som spelas på radion.


Jag tänkte strax hoppa i säng. Klockan är redan alldels för mycket.

Har kikat på Beverly Hills och ätit choklad ;) Jag är så jävla onyttig. Men jag tror att vi ska börja simma. Skulle börjat i morgon, men pappa jobbar så han ska ju inte med, och Camilla tror inte att Emil vågar gå in och byta om själv. Så det blir nog en annan dag.
Men jag har inte badat sen i Turkiet. Eftersom att jag tatuerade mig i slutet på augusti, och piercade näsan i oktober.

Om det är hyffsat väder så ska jag ta mig en promenad. Kanske går till Emils skola för att se hur långt det är. Vi ska ju gå hem på fredag.

Ska även söka ett jobb i morgon. Det är som elevassistent i malmö :) Sen har jag mejlat ett särskilt boende, men väntar på svar.
Det finns över 1300 jobb här i Skåne, och 220 jobb i Dalarna. Och mamma tror att jag kommer komma tillbaka till Falun. Men inte skulle det vara för att söka jobb isf.
Btw så har mamma åkt på lunginflammation, plus att hon ska operera sin handled nästa vecka.

Haha, Camilla berättade att Vero Moda öppnat i Skurup. Helt sjukt ;) Ska in där och kika när jag fått lön, för jag har ju 120 kr kvar i presentkort där.

Nej, nu kallar sängen, ska ju upp senast 10 i morgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0