Onsdag 090114

Hej!

Vaknade vid 6.20 i morse, men somnade om. Sen vet jag att pappa väckte mig, men inte vilken tid. Sa att jag skulle ligga kvar ett tag till, men jag tror att jag somnade om, för 11.20 vaknade jag. Då gick jag upp. Hittade pappa sovandes i soffan, så vet inte hur länge han sovit. Men jag försökte väcka honom vid 12.50 sa jag att han måste åka till jobbet, så efter en stund gick han upp, och åkte vid 13.

Jag hoppade in i duschen, och lite så sen vid 14.30 gick jag iväg till affären. Köpte lite choklad, och en pirog som jag åt när jag kom hem.

Har inte gjort så mycket mer idag. Men Junior har busat med min hand, så nu har jag ännu mer rivmärken.

Händer nog inget roligt i morgon heller. Men om det är uppehåll och inte allt för kallt så kanske jag tar mig ut på en promenad. För idag var det skönt ute :P

Nej, nu ska jag se på Beverly Hills ;)

Btw, så fyller ju jag 20 år :O:O:O nästa månad. Tiden går så otroligt fort. Bea har bokat tågbiljetter hit, så hon kommer :) Hoppas vi kan gå ut på krogen då. Allt hänger på om vi kan få skjuts och hämtning, men det ska nog inte vara några problem.
44 dagar kvar alltså...

Denna killen heter Jonathan Fagerlund och låten heter: Dance in the shadows. Han är 18 år och ska vara med i Melodifestivalen. Riktigt duktig och även snygg ;)

.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: cissi

Lyssnar du inte på någon annan musik än av sånadär typiska idolkillar?

2009-01-14 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0