Shopping.

Hej!

Vid 17 åkte jag och Camilla hemifrån. Först till Svedala för att lämna två leveranser, och sen till Malmö för att lämna en till.
Sen åkte vi till Burlöv Center, och shoppade lite. Eller jag shoppade ;) Haha.

Först letade vi upp Gina Tricot, men de hade inte de jag var ute efter. Ist köpte jag denna klänningen:



Den är snyggare på ;) Hähä.

Köpte även ett par svarta leggins. (höger)

På Only hittade jag ett par svart/grå jeansleggins (vänster):



Camilla var inte så förtjust i jeanslegginsen, men han i butiken tyckte att det var snyggt, hehe. Tänkte dra på dom i morgon när vi ska iväg ;) Hahah.

Köpte även en svart topp inne på Only:



Fattar inte att bilderna kunde bli så ljusa, men jag orkade inte ta om :P

Vid 20.20 ringde pappa och frågade vart vi tagit vägen, haha. Vi skulle bara tagit en liten runda på köpcentret ;) Men vid 20.35 var vi hemma igen..

I morgon ska vi hem till farmor och farfar på middag. Jästa pannkakor :D Farfar som gör dom, och det är så jäkla gott. Sen ska vi till Ystad vid 19.30, för han ska köpa ett hemmabiosystem tror jag det är. Han hittade ett bra och billigt på blocket..

Jag tänkte sätta mig och äta lite choklad och dricka cola nu ;)

Mumms.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0