Tisdag 090127

Hej!

Vaknade vi 10 av alarmet, men gick inte upp förens 10.40. Väntade på att Camilla skulle ringa eftersom att hon alltid väcker mig vid 10.30, men vid 11 ringde hon och sa att hon glömt tiden, haha. Men jag var ju redan uppe då.

Lekte lite med katterna. Så jäkla roligt. Pappa skrattade åt dom igår så han kunde inte stå upp, haha. Det kunde inte Dumle heller ;) Hahah.

Jag tittade iaf lite på tv innan jag gjorde mig i ordning och sen kom jag på att jag skulle ringa och kolla hur de blev med mina pengar. Ringde till Vikarieförmedlingens chef, så hon gjorde en utbetalning till den 4 feb. Good..

Sen åt jag frukost, kikade lite på datorn, och sen till affären. Handlade lite gott, och sen gick jag till Emils skola. Trodde han slutade kl 13, men de slutade inte förens 13.15, så fick vänta en stund..

När vi kom hem så tittade jag på dagens avsnitt av Andra Avenyn. Och vid 15 kom pappa hem. Men han åkte igen 40 min senare för han har klipptid.

Camilla borde komma hem snart, och då ska hon laga middag, sen ska vi åka till Svedala och Malmö för att leverera Tupperware, sen ska jag få gå in på Burlöv Köpcenter. Gina Tricot ska jag shoppa lite på :D Äntligen.
Hittat en jätte fin klänning som jag skulle kunna tänka mig att ha på mig när jag fyller 20, men vi får väl se vad jag hittar ;)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0