Natt till fredag 090109

Hej!

Ett natt inlägg som vanligt  då ;) Haha.

Vaknade av att katterna busade som vanligt i morse, men även av de andra familjemedlemmarna som antingen kommit hem i från jobbet, och som skulle iväg till jobb och skola.

Somnade om och gick upp kl 12. Skönt. Satte igång datorn och efter typ 40 min åt jag frukost. Skulle även duscha, men måste jämt föna mitt hår efteråt, så fick vänta ett tag då jag inte ville väcka pappa för "tidigt".
Men vid 13.30 så höll jag på att klä på mig, och då började pappas väckarklocka tjuta och telefonen ringa. Men den sömntutan svarade inte. Så efter 10 min gick jag och sa till han att svara då Camilla alltid ringer för att se om han är vaken. Vid 13.50 gick jag och sa till honom att gå upp, så då gjorde han faktiskt det :P

Vid 15.20 åkte vi och hämtade Emil. Blev presenterad för en annan fröken på fritids idag också :P Haha. Pappa sa sen att jag alltid borde följa med och hämta Emil för de gör sig tydligen till när jag är med.

Sen när Camilla kommit hem i från jobbet så följde jag med henne och handlade, då jag var sjukt sugen på coca cola och mörk choklad. 70 % marabou med kanderade hallon. Skulle egentligen haft ren mörk choklad, men den har varit slut i en vecka typ. Men den med hallon var också god.
 
Vi åt lasagne till middag idag, och det var så jäkla gott. Jag sprack nästan efteråt. Mums.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Eller jo, Junior har spytt som en gris stackarn. Så han har inte mått så bra idag, och bara sovit. Han vill bara vara i fred, och sova.

Just det, jag har pratat med farmor idag också. Hon sa du måste göra si och så. Blablabla. Jag höll på att bli knäpp. Hon kan inte sitta och bestämma över vad jag ska göra och en massa sånt. hade lust att säga: "Du, jag måste inte göra någonting."

I morgon händer det nog inte heller något. Iaf inte vad jag vet.

På lördag ska vi ha gäster. Jag har träffat dom för många år sedan, men kan inte minnas vilka det är. Kommer nog bli lite pinsamt för min del, eftersom att jag är så jäkla blyg. De har nog inga barn i min ålder heller, men ärligt talat brukar jag före dra att sitta vid de vuxna.

Btw, så börjar det närma sig min 20-års dag ;) Inte ens 2 månader kvar. Lite synd att man inte kan fira med kompisarna, men det går nog bra ändå. Eller finns det någon som vill komma ner och festa med mig? Kanske någon i från Skåne som läser min blogg? Lämna isf din mejl i en kommentar, dock bara om du är över 18 ;) Hähä.

Kan lägga in någon bild i från min shopping från i måndags tror jag det var:



100 kr i från Tippy tror jag affären heter.



179 kr, Vero Moda.



199 kr, Vero Moda.
Den är lite större upptill, och tajtare nertill. Tog en storlek mindre för att det inte ska bli för stort upptll.

Undrar om jag kan ha den plus en svart kjol på lördag?

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0