Update.

Charlotte om 09-01-16 Skolan.:

"Tores allköp" haha kul namn! Själv är jag stamkund på Bettans Livs! Jättegod mjukglass på somrarna:)

Svar: Haha, Bettans livs låter ju lika illa ;)


Sitter och äter lite choklad nu innan jag tänkte gå och lägga mig :P Kikat på "According to Jim" med pappa, för han hittade en ny kanal som heter Comedy Central. Så där lär vi sitta fast klistrade..

Vi har pratat lite om min födelsedag. Om vad vi ska göra och så. Pappa jobbar eftermiddag, men han sa att han ska kolla om han kan få ledigt. I så fall så kommer jag, pappa och Bea ha fullt upp med en massa förberedelser.
Sen hoppas jag på att jag och Bea kan gå ut på krogen.

Sen på lördagen så kanske vi ska göra en sak på f.m men ska prata med Bea först, och sen på kvällen blir det fest. :) Ska ha kalas och sånt en annan dag. Farmor och farfar vill nog inte vara med och festa ;) Haha.  

Jag tänkte kolla arbetsförmedlingens platsbank, och sen gå och lägga mig. Är faktiskt trött. Dock måste jag läsa lite först.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0