090111

DETTA INLÄGGET SKULLE PUBLICERAS IGÅR, MEN TYDLIGEN BLEV DET SPARAT I UTKAST. KOMMER ETT NYTT STRAX.

Hej!

Blev väckt av pappa vid 11.40 idag. Så det var bara att pallra sig upp. Jag är alltid den som går upp sist, haha. Snällt av dom att låta mig sova längre iaf.

Vi har inte gjort något spec idag. Bara varit till affären. Jag och pappa åkte till när affären, men de hade inte hamburgare, så fick ta en annan affär, så då passade jag på att köpa choklad ;) Jäkla gottegris. Måste vara försiktig med sånt nu när man inte har gratis tandvård längre.

Har letat lite jobb också. Hittat två stycken som jag nog ska söka.
I morgon vid 10 så ska jag befinna mig på arbetsförmedlingen tänkte jag. Pappa jobbar eftermiddag denna veckan, så han kan skjutsa mig.

Hade en hemsk dröm härom natten kan mann säga. Kan tyvär inte berätta den, men den drömmen fick mig att inse vart jag hör hemma.

Ska börja kika på beverly hills nu, för jag kan inte vara uppe så sent inatt. Måste läsa lite innan jag somnar också. Läser en bok som heter "Min bästa väns dotter" skriven av någon som heter Dorothy trro jag. Bra är den iaf.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0