090118

Hej!


Jag uppdaterar på Beas begäran ;)

Dock informerade jag henne om att jag inte hade något intressant att skriva om. Så hon får skylla sig själv, haha.

Har inte gjort något spec idag som vanligt, då Camilla varit på demo och pappa på hockey. Lillebror har iaf haft en kompis här, så jag har kollat på Beverly Hills. Men det är ju inget ovanligt.

Vi skulle ha fortsatt att titta på Playa del sol idag, men det blev inte av. Bl a. för att vi åt middag vid 19.20.

Jag pratade med Bea igår ang den saken vi möjligtvis ska göra på f.m den 28 feb. Kan ni gissa vad? Ni som bor i Malmö och gillar musik måste ju veta iaf. Fast de kanske inte är någon malmö bo som läser ;)

Jag kom helt av mig för jag fick lov att uppdatera min webbkamera. Sen satte jag mig vid skrivbordet ist, för det blir så jäkla varmt när man sitter i sängen. La katten där ist.

Kommer inte på något att skriva, så jag ska vara social med sällskapet på msn ist ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0