Onsdag 090107

Hej!

Jupp, jag skulle bloggat igår ;) Men det blir nästan aldrig som man tänker, haha.

Vi gick iaf hem till Peter och Katarina som de heter. De har även 3 barn som heter Christian, 8 år, en son på 15 år som jag inte minns namnet på längre, och Anna som är 18 år. Hon var dock inte hemma. 
Innan vi kom dit så berättade de att de skulle passa en lite flicka, så när vi kom dit hade inte hon kommit, utan hennes mamma och bror kom efter en stund. Jag visste dock inte hur liten hon var. 5 månader gammal och hur jäkla söt som helst. Jag blev helt såld. Fick hålla henne en liten stund medans de gjorde iordning lite gröt. Mys. Älskar ju som sagt bebisar ;) 

Var där till typ lite efter 18 tror jag. Sen gick vi hem och fixade middag. Sen hände det inte så mycket mer. 

Blev väckt kl 10 idag av telefonen. Camilla ville att jag och Emil skulle gå upp då de inte är så bra att sova bort hela dagen när han ska upp tidigt morgon. 

Emil satte sig vid datan, och jag gjorde detsamma, men la mig och läste efter ett tag och sen kikade jag på de nyaste 90210 avsnittet :D

Åt frukost och lite sånt, och sen vid 13.50 kom pappa upp, efter att klockan ringt sen 13.30. Inget härligt ljud direkt.
 
Har inte hänt så jätte mycket. Men varit ut och hämtat lillebror hos Christian. Fick ta vinterskorna på mig för vi har faktiskt fått lite snö ;)
Har kikat på Grammisgalan också.

I morgon hoppas jag kunna sova tills jag själv väljer att gå upp. Hatar när telefonen ringer och pappa ligger och sover för att han jobbat natt. Ibland hittar man ingen telefon heller, och man vill ju inte att han ska vakna. Dock är han svårväckt, men man vet aldrig.

Btw så var katterna lika galna i morse som vanligt. Och när jag skulle ge Junior och Dumle en bit ost så hoppade Junior upp och stack sina klor i min tumme. OOONT. Kattfan ;)
Katterna var även helgalna inatt när jag skulle sova. Sprang ut och in ur "mitt rum". Så när alla var i hallen så stängde jag dörren, och då började Dumle pipa, så de var bara att släppa in honom, sen skulle han ut och så fortsatte det. De har fått halsband på sig, så det dinglar när de kommer, haha.
Junior fick på sig ett halsband idag som pappa hittade någonstans, och det gillade han inte. Men hans plingar inte iaf. Skönt det.

Oj nu var jag väl duktig som uppdaterade om typ ingenting? ;)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0