5 mars..

Hej!

Jag har precis ätit frukost. Innan de har jag duschat, klätt på mig och startat tvättmaskinen..

Tänkte strax platta håret så jag vågar visa mig ute, haha. Sen hoppas jag att jag hinner hänga tvätten, för att vid 13 ska jag hämta Emil i skolan..
Känns dock inte så roligt att gå ut, för de blåser en massa =/

Så häromdagen att jag MÅSTE klacka om mina favorit stövlar =/ Bara det att jag inte vet vart det finns någon skomakare, men Camilla kanske vet..
Ska kolla om vi inte kan köra in till Malmö i helgen.. Jag vill in på DinSko och köpa ett par vår skor som jag hittat på nätet. Hoppas bara dom finns kvar i storlek.. Brukar inte direkt ha den turen.

Nej, nu måste jag fixa håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0