Choklad..

Hej!

Sitter på msn och chattar lite med Emma och lite annat skåne folk..

Kom hem vid 23.30.. Jäävla mörker, kan de inte bli sommar snart så jag slipper bli rädd när jag går hem?
Aja, de lär ju bli ljusare snart.. Ska be Camilla ta fram hennes cykel i morgon så jag kan börja cykla ist.. Känns lite bättre då, eftersom att det går mycket fortare..

Vi åkte och simmade vid 17.30, Anna följde med :) Trevligt med annat sällskap ;) hahah. Jag orkar ju fan knappt simma, känns som att ryggen ska gå av. Men 8 längder simmade jag, men Camilla säger att jag fuskade :P


Var hemma strax efter 20, så då skjutsade vi hem Anna till henne, och sen gjorde jag mig i ordning innan jag gick bort till Anna.. Då var Emma redan där. Jag brukar vara den som är först.


Vi gick och valde film och sen tog vi fram choklad och läsk.. Det blev Mamma Mia. Jag tycker faktiskt att den var bra, hehe.

I morgon blir de ju film och godis kväll igen. Fast hos Emma :)

Är sååå roligt att jag börjat umgås med dom :) Känns skönt att ha lite folk att umgås med. Dom är så jäkla roliga och underbara :D
Tur att inte kroken kom idag. Eller hur Emma? ;)

Nu ska jag hoppa i säng!

Godnatt!



Jag och Fabbe.. Saknar honom och Felix :( Såå goa men busiga barn.


Kommentarer
Postat av: Paula

Så du saknar inte mig eller?............. :( Haha skoja. Men hälsa alla!

2009-03-06 @ 18:03:42
URL: http://paaulas.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni bara håller på att stjäla mig hela tiden, men tur för er att inte kroken kunde, när skulle vi annars ätit all choklad :D Tycker verkligen att det är kul att jag börjat umgås så mycket med er också :)

2009-03-10 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0