E.m 6 mars

Hej.

Har precis suttit och sms:at med Emma och Anna..
Jag ska träffa Emma utanför tandläkaren 18.30, så då ska vi gå till affären och inhandla lite ost och kex. Sen följer jag med Emma hem, och sen kommer Anna när hon är klar :P

I morgon ska jag med min farbror + fru, och kusin och hans flickvän Daniel till någon lokal där det är fest. Kostar 100 kr sen får man ha med dricka och sprit själv.
Ann-Sofie ville nog ha med mig så hon får lite sällskap, hehe..

Har inte hänt så mycket idag, bara varit och hämtat Emil i skolan..

Just det jag har adressändrat också. Så snart finns det på papper att jag bor här. Även på internet såklart :)

Farmor och farfar ringde idag och berättade en sak. Hoppas det blir av.. Är en överaskning så kan inte säga något, då jag vet att den personen de handlar om brukar läsa min blogg ;)

Det gynnar en annan person som jag saknar grymt mycket :D Önskar ibland att den personen bodde här, men tyvär. Kommer iaf bli skit roligt :D <3<3<3<3<3

Nu måste jag göra mig i ordning.
Hörs i morgon!

(Har pumpat däcken i camillas cykel, så inatt kan jag cykla hem :D)



Jag och E.M.D Mattias i sommras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0