Hemma..

Hej..

Kom hem i från Anna vid 00.10. Hatar att gå i mörker, men Anna följde med mig nästan halvvägs, haha.

Jag var där strax efter 19.30. Åkte bil dit med Camilla ;) Haha. Hon skulle göra en sak hos Catarina.
Emma kom typ vid 20.45 tror jag..

Haha, vi har så jävla roligt. Sitter typ jämt och asgarvar. Hade helt sjuka konversationer på msn, men det var roligt ;) Bl. a med Fredrik. ^^
Vi har druckit kaffe och ätit kakor också. Och lyssnat på konstig musik..

I morgon kommer farmor och farfar och hämtar mig vid 12. Ska iväg på en sak. Och jag fattar nada med bussarna här ;) Haha.

Borde nog hoppa i säng. Men först ska jag skriva en lapp till Camilla om att hon ska ringa och väcka mig så jag kommer upp, hehe.

Ska ringa ett samtal i morgon också. Typ alla i Skåne har Telenor, så de är svin dyrt för mig att sms:a och ringa till de flesta. Så tror att jag kommer flytta över mitt nya nummer till Telenor, och sen ha comviq på det gamla.
Fyllde på med 75 kr för 2,5 vecka sen, och har ca 15 kr kvar.

Nej sängen var det!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Juste, så var det ja. Och jag kom på det där med Turkiet precis efter att jag hade skrivit till dig. Men du får helt enkelt komma till Skövde snart igen. Kanske blir Bogrens eller Husaren den gången istället då!!

Kram Louise

2009-03-03 @ 14:04:31
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Linn

Du dricker väl inte kaffe? :-O

2009-03-04 @ 22:21:17
URL: http://bythenumbers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0