Party!

Hej!

Har inte orkat uppdatera förens nu. Har mått riktigt dåligt :P

Igår vid 15.40 kom min farbror och hämtade mig, och sen åkte vi hem till dom..
När jag kom dit så var Maick och Andreas där.. Hade inte träffat Andreas förut, men Maicke träffade jag första gången i november..

Det droppade in lite folk titt som tätt. Till slut var vi 11 pers. Drack lite cider och vin hemma hos dom. Och kom även på att jag glömt äta frukost. Hade bara ätit lite choklad.

Men vi ringde och beställde mat, 4 st tog sallad och 2 tog black & white. Så hämtade vi upp den på vägen till festen. Vi satt 8 st i den ena bilen, haha. Liiite trångt ;) Daniel och Andreas i skuffen, Jag, Ann-Sofie, Maick och hans ex Sandra (hämtade upp henne hemma), och sen satt Jb fram, och även chauffören.

Satte oss och åt när vi kom dit. Bara det att jag hade fått en grekisk sallad ist för en räksallad, men Daniel bytte med mig så jag fick hans skinksallad ist :)
Började även dricka, och vid 9 när banden började spela så var man ganska påverkad ;) Hahah. Men vi drack lite till och sen vågade jag och Ann-Sofie oss upp på dansgolvet.. VI hade riktigt roligt. Maicke och hans ex böprjade bråka typ 30 min efter vi kom dit, så han var ganska sur ett tag. Sandra är typ 17 år, och en riktig fjortis. Herrejesus. Moget att vara full konstant i 2 månader.. Liksom inget man går runt och skryter om..

Alla blev hyffsat fulla, haha. Jb blev full ganska tidigt..

Andreas höll nästan på att pussa mig, hahaha. Han sa något som typ: Jasså, vill du också prova på? Hahaha. Fast han pussade mig aldrig, han försökte även pussa Ann-Sofie, hehe..

När jag skulle betala Maick för biljetten så sa han: "Jasså, är de för inatt? ;)" Hahah, nja kanske inte..

Både Jb och Andreas ville dansa med mig, och Jb var väldigt envis. Han gav sig inte, hahah ;) Men jag dansade lite med honom, och sen gick jag och gömde mig hos Ann-Sofie, hähä.

Maicks kompisar pratade lite med honom, och till slut så blev han gladare, och helt plötsligt dansar jag med honom. Och då säger Sandra sen till någon att Maick har kladdat på mig.. Hur många kladdade inte hon själv på? Subba!
Självklart måste man provocera, så jag dansade och kramades med honom tills vi skulle dra hem.. Han tyckte att jag skulle sova hos honom ;) Hähä. Men det var mys, att dansa och kramas lite grann ;)
Jag ringde pappa och sen hämtade han mig i Skurup..

Det var en SKIT rolig kväll.. Så jag hoppas att det blir fest nästa helg igen.. Antingen hos Maick eller hos Micke och Camilla.. Vi får väl se!

Tack, för att jag fick följa med!



Redo för party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0