3 mars.. + bilder..

Hej!

Har försökt se på Mia och Klara. Eller jag kunde se 13 min, sen missade jag en grej och ville backa lite och då låste det sig och jag orkar inte bråka , haha.
Ska se på Andra Avenyn om en stund ist. Och äta choklad :D

Gick upp vid 10 idag. Jag var såå trött. Men det var bara att ta sig upp. Duschade, åt frukost och lite sånt innan farmor och farfar kom vid 12.
Drog iväg till Ystad. Jag gjorde de jag skulle och dom gick ner på stan. Ringde när jag var klar, men jag såg Åhlens, så sprang in dit och köpte strumpbyxor och overknee.

Sen åkte vi till Emils skola för jag skulle hämta honom, och sen var jag in på Tores och hämtade ut mitt paket.

Sen hem, och då fikade vi. Efter de kom pappa, och då åkte farmor och farfar hem..

När Camilla kom hem så åkte vi till Skurup och handlade lite mat och så.

Annars har de inte hänt mycket... Tittat på "Den rätte för Rosing" och så bara.
Hugo är ju såå gullig ;) Han vill jag ha, haha..

Lägger in lite bilder i från i lördags..


Jag och Bea började först med en cider kl 14, och sen fortsatte vi dricka vin medans vi gjorde oss i ordning,





Vi snappsade till maten. Men alla skrattade åt mig och Bea när vi drack vin efteråt ;)


Drack gelehallon shot ;)


Bea gjorde någon häxblandning, och den mådde hon inte bra efter..


Pia (längst bort), och Camilla sjöng karaoke..


Anna (står upp), Emma (bakom) och Johanna (sitter)..


Bea.. (Syns det att jag var as kalas när jag tog bilden?)


Ann-Sofie var där också :)


Dumle vaknade och undrade vad det var för jäkla liv.. Sen höll han oss sällskap ett tag..


Sen åkte spriten och chipsen fram..


Jag var fram och blandade mig en grogg.. Vodka, apelsinjuice och liite grenadin..


Camilla, Emma och Johanna sjunger..


Fredrik och Anna kramas eller något..


Och denna bilden får avsluta en rolig kväll och natt.

TACK alla för att ni kom!

Kommentarer
Postat av: Gabsan

Jag vill ju veta vad du har haft för dig i Ystad. Har du träffat en man? Adopterat en katt? Blivit hemlig agent? BERÄTTA!

2009-03-03 @ 23:36:30
URL: http://gabbislarsson.blogspot.com
Postat av: Bea

Den där häxblandningen var bara vodka och mitt viol extrakt men blev för mycket av det sista..

2009-03-06 @ 14:56:15
URL: http://beassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0