Sleeep.

Hej!

Jag fattar inte att jag aldrig bloggar även fast jag har all tid i världen.. :P Men mina läsare stiger tydligen iaf, haha.
Men antar att fler kanske börjar läsa när jag har något annat att berätta än mina tråkiga dagar då jag knappt gick utanför dörren..

Gick upp vid 11, efter att ha legat i sängen och chattat med lite folk.. Gick upp och gjorde mig i ordning, åt frukost oh så, sen lite innan 12.45 gick jag till affären och köpte fika till mig och Emil.. Sen slutade han kl 13.15, så då mötte jag upp honom, och sen gick vi hem..

Jag hade startat min gamla dator för att lägga över bilder och musik på denna datorn, och med pappas 512 mb minne, så tog det ett tag. Men typ 3000 av mina bilder är ju borta, så det var inte så mycket att lägga över iaf..

Gjorde inte så mycket på e.m. Jag kom ihåg att kolla på Unga Mödrar idag iaf..
Och vid 19.30 sms:ade Anna och frågade om jag ville komma till henne vid 20, så då gjorde jag mig i ordning och traskade dit i mörkret. Hade ficklampa med mig kväll ;)

Kom hem vid typ 23.15. Det var några människor med hundar ute när jag gick hem, så jag behövde inte springa över gräsmattan ;) Hehe..
Det är nämnligen så att på kvällen så får jag inte lov att gå på vissa ställen.. Behöver inte dra upp varför. Vet nämnligen inte om jag skrivit i vilken by jag bor i? Men de har jag säkert gjort..

Så på kvällarna skyndar jag mig alltid hem.. Vill inte stöta på nå folk :P

Nu har jag fikat lite och ätit choklad, och chattat med lite folk. Men alla drog nu så de blev lite ensamt. Tror att jag ska plocka ihop i sängen så jag kan gå och lägga mig och läsa..

Köpte en nya bok igår.
Caroline Engvall - 14 år till salu. En skakande svensk historia..

Jag har två påbörjade böcker, så jag får snabba på så jag får börja läsa den boken..

Ska hämta Emil i morgon också, så jag borde gå upp vid 10, för att hinna duscha och så.. Fast vi ska iväg och simma i morgon, så de är väl egentligen onödigt..

Men efter att ha tittat på tv hemma hos Anna (Emma var med också), så vill jag nog duscha. Emma skulle duscha nu ikväll när hon kom hem ;) Hahah!

Godnatt!




Augusti 2007. 1,5 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0