Nightie, Nightie.

Hej!

Kom hem i från Anna vid 00. Gick dit vid 19, så jag och Emma kom typ samtidigt. Satte oss och kikade på Annas rum och kollade på Gossip Girl medans Anna fikade färdigt. Men Emma trodde att hon gjort så att alla kanalerna försvann, men hon använde bara fel fjärrkontroll ;) Haha..

Har varit trevligt med lite tjejsnack. Fredrik kom typ vid 21, men han tycker nog inte att vi var så roliga ;) Hahah. Vi satt och chattade med en snygg kille i från Annas klass ;) Han skickade 3 bilder som vi satt och dregglade över, hahah.

Fredrik drog hem vid 22.15 och då tog vi fram chips och läsk ;) Hähä.

Jag var sååå jävla full igår. FYFAN. Har typ mått piss idag..
Och Anna och Emma frågade mig om en sak vi tydligen pratade om igår, men jag har ingen aning om att jag sagt det.. Men sen blir jag liiite väl pratsam när jag dricker..

Vi började ju dricka vid 14 igår, och slutade 04 inatt.
Drack vin, cider, gelehallon shot, Absolut Kurant shot, och en grogg. Bea gjorde någon häxblandning, och hon mådde långt i från bra efter den.
Jag, Bea och Camilla gick ut och tog en promenad. Sen mådde hon nog lite bättre...

Vi sjöng en hel del karaeoke, för grannen ringde och klagade på basen ;) Hahah.

Vid 04.20, så gick jag, Bea, Emma, Anna och Fredrik ut ett tag. Först hem till Fredrik, men då ville inte han gå in, så vi gick en sväng, men sen valde F att gå hem, så vi andra gick till Anna och lämnade av henne, sen gick jag och Bea åt ett håll och Emma åt ett annat.

Så vid 05 kom vi i säng, hehe.

Vaknade vid 09 och kunde inte stå på fötterna. Somnade om till 12.30 så då var det bara att ta sig upp..

Bea skulle ju med tåget 15.56, och jag hann aldrig starta min dator innan vi åkte så lånade Beas mobila bredband..

Nu ska jag fylla på mobilen och sen kika lite på Så ska det låta, och sen sova.!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största Au pair blogg

Ja de måste vi absolut göra!!

Vart är favoritstället i Skövde nuförtiden för fest?



Du får dra ihop ett gäng och komma ner till Turkiet i sommar för sol, bad och fest!!



Kramar Louise

2009-03-02 @ 09:27:37
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0