7 mars.

Hej..

Smsar lite med Ann-Sofie, men min mobil sitter på laddning i köket och jag tittar på tv i v-rummet. Så får springa emellan hela tiden, haha. Dock tror jag att vi har sagt de vi ville nu, hehe..

Blev väckt vid 10, för att de skulle äta frukost, och undrade om jag ville ha, men det ville jag inte så jag låg kvar i sängen.. De har åkt in till Malmö för att gå på något museum tror jag, och de skulle även till någon nalleverkstad tror jag.

Jag ska iväg lite senare och visste inte när dom skulle komma hem så därför stannade jag hemma ist..

Min farbror MIcke kommer och hämtar mig 15.45, så då åker vi hem till dom. Jag, Ann-Sofie och Daniel ska beställa mat i från Efes när jag kommer dit, och sen kommer den typ vid 17.50. Sen åker vi till något ställe där två band ska spela, där ska vi käka och dricka lite och så.. Sen är de slut vid 01 eller 02 sa A-S.
Det ska faktiskt bli roligt att träffa dom :)

Igår så var jag hemma typ vid 01.30. Satt uppe ett tag och chattade lite med Emma, haha. Sen kom jag i säng vid 02.30.

Anna-Banana, somnade i Emmas säng typ hela tiden, haha. Så till slut låg vi 3 st i Emmas 120 säng. Vi skedade ;) Haha. Helt sjuk humor, men vi har väldigt roligt tillsammans..

Vi började titta på Rallybrudar, men den slutade funka efter 54 min, så vi började titta på The Illusionist. Den var faktiskt ganska bra och spännande. Men jag var lite skeptisk i början.

Jag och Emma  var ju på affären vid 18.30 och köpte ost och kex. Sååå gott. Det tyckte Finduz också ;) Hehe..

Kommer lite bilder senare, jag måste hoppa in i duschen nu. Tur jag slipper cykla till affären och köpa mat iaf.. Kommer upp en bild sen på vad jag ska ha på mig..

Soo long..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag somnade bara lite ;) Jäkla film som hackade, jag ville ju se hur den slutade . Skeda är najs :) Haha.

2009-03-07 @ 12:06:08
Postat av: L

hellooo my dear :D allt bra?

2009-03-07 @ 17:18:24
URL: http://ssummeer.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha kanske de;)

2009-03-08 @ 18:22:06
URL: http://beassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0